+1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dobrý den, zákazník si u nás koupil židli, ta však bohužel nebyla u dodavatele skladem. Zákazník si vybral jinou židli, ale je dražší. Židli však zaplatil platební bránou dopředu. Já mám tedy z faktury udělat dobropis na částku, která odpovídá nově vybrané židli. Zákazníkovi pošlu dobropis a on doplatí rozdíl? Nebo mám objednávku zrušit a zákazník udělá objednávku novou?
Děkuji Kovářová
+2
určitě existuje více možností, ale osobně bych to udělala tak, že bych vydobropisovala původní fakturu (popř. udělala storno), vytvořila bych novou fakturu na dražší židli a do této faktury bych zanesla platbu, kterou zákazník provedl k původní objednávce. podle nové faktury pak zákazník doplatí rozdíl
např. původní židle stála 10 tis. Kč, tuto částku zákazník již uhradil ... nově si však vybral židli za 15 tis. Kč.
novou fakturu na 15 tis. Kč bych tedy ponížila o uhrazenou částku 10 tis. Kč a zákazník by vám doplatil zbývajícíh 5 tis. Kč
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Informace na stránce vyjadřují názory uživatelů a nelze je brát jako oficiální účetní poradenství.
(c) 2021 Poraducto.cz - Online účetní poradna zdarma
Kontakt:info@poraducto.cz